FAQ

Hoe kan u reserveren bij ons?

We raden onze klanten steeds aan te reserveren vanaf het moment dat ze over alle gegevens beschikken (datum en uur van vertrek, datum en uur van aankomst). Wie laat reserveert, kunnen wij er niet meer bij nemen indien we zijn volgeboekt. Dus, reserveer tijdig!



Welke gegevens hebben wij van u nodig?

  • Naam + adresgegevens + GSM-nummer
  • Wenst u een enkele rit of heen- en terugrit?
  • De vluchtgegevens: datum en uur van de vlucht(en) en de vluchtnummer(s)
  • Aantal personen
  • Eventueel kinderzitjes
  • Diversen: zeer veel bagage, rolstoel, wenst u begeleiding tot aan de check-in balie, enzovoort



Wanneer wordt u thuis opgehaald voor het luchthavenvervoer?

In principe dient u als reiziger 2 uur vóór het vertrek van de vlucht aanwezig te zijn op de luchthaven. De dag vóór vertrek wordt u na 17u00 per sms verwittigd om het ophaaluur nog eens te bevestigen met de naam en gsm nummer van onze chauffeur erbij.



Hoe gebeurt de betaling?

De betaling kan gebeuren per overschrijving of cash aan de chauffeur. Indien u beslist om de betaling met de chauffeur te regelen, en u reserveerde voor heen & terug, vragen wij om de volledige som te vereffenen bij de heenrit.



Kan ik met visa of andere kaarten betalen?

Ja, maar gelieve dit steeds bij uw reservatie te vermelden.



Ophaling op de luchthaven

Wij controleren of uw vlucht niet vervroegd of verlaat is, aan de hand van het vluchtnummer dat u ons hebt doorgegeven. Daarom, zorg dat dit correct is, want op basis van foutieve gegevens kunnen wij geen correcte service leveren. Een half uurtje nadat uw vlucht is geland, komt de chauffeur de aankomsthal binnen (dit is de tijd die u ongeveer nodig hebt om uw bagage op te halen).



Waar vind ik de chauffeur bij aankomst in de luchthaven van Zaventem?

  • De chauffeur zal u steeds opwachten met een bordje van RTS Belgium, aan de Java coffee bar (op uw rechterkant bij het binnenkomen van de aankomsthal).
  • Indien u de chauffeur niet vindt, kan u ons steeds bellen op het nummer +32 9 381 06 64. Wij zijn 24/24 en 7/7 bereikbaar.
  • Gelieve uw gsm aan te zetten zodra u geland bent, zodat we u kunnen opbellen indien er onverwachte vertraging optreedt.



Vertraging

Hoewel onze chauffeurs steeds tijdig vertrekken, kan er toch vertraging optreden. Lekke band, ongeval, zeer zware file, ... zijn omstandigheden die kunnen voorkomen. Uiteraard doen wij onze uiterste best om dit voor onze klanten zo goed mogelijk op te vangen. Toch vragen wij enig begrip indien zich zoiets voordoet.



Mogen huisdieren mee in het voertuig?

Uw huisdieren kunnen mee vervoerd worden in onze wagens, indien u een bench voorziet om de wagens proper te houden.



Kan ik een kinderzitje of babystoel reserveren?

Ja, wij beschikken over meerdere kinderstoelen, om zo de reis van en naar de luchthaven ook voor de kinderen veilig te laten verlopen. Indien u nog meer informatie wil, aarzel dan niet om ons te contacteren.



Algemene voorwaarden

  • Al onze facturen zijn contant betaalbaar, tenzij anders vermeld. Facturen die niet betaald zijn op de vervaldag, zullen van rechtswege en zonder aanmaning verhoogd worden met een interest van 1 % per maand. Daarenboven zullen zij eveneens van rechtswege en zonder aanmaning verhoogd worden met een forfaitaire vergoeding van 15 % met een minimum van € 50,00 ten titel van schade-vergoeding, dit in toepassing van art. 1152 en 1229 van het B.W.

  • Eventueel toegekende kortingen staan onder uitdrukkelijk voorbehoud van naleving van de vermelde betalingstermijn en kunnen bij niet naleving worden teruggevorderd.

  • Goederen en personen reizen onder verantwoordelijkheid van de klant. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor de gevolgen van onvoorziene vertragingen buiten onze wil, inclusief mechanische pech.

  • Alle klachten m.b.t. de geleverde dienst en/of de factuur dienen ons te bereiken binnen 1 week na uitvoering, resp. na ontvangst van de factuur.

  • Facturen die worden verzonden op digitale drager worden beschouwd als een originele factuur en hebben dezelfde rechtsgeldigheid.

  • Om het even welk geschil wordt uitsluitend door de Belgische wetgeving beheerst en valt onder de bevoegdheid van de Rechtbanken van onze vestigingsplaats, resp. maatschappelijke zetel.